نظام و انقلاب اسلامی ثمره تبعید و تلاش امام راحل است

حجت الاسلام محمد پیروزی نیا گفت: نظام و انقلاب اسلامی ثمره تبعید و تلاش امام راحل است و امروز شاهد به ثمر نشستن و صدور آن به اقصی نقاط جهان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، امروز ۹ خرداد حجت الاسلام «محمد پیروزی نیا» در خطبه های نماز جمعه زهکلوت، با اشاره به سالروز رحلت جانسوز امام خمینی (ره)، گفت: نظام و انقلاب اسلامی ثمره تبعید و تلاش امام راحل است و امروز شاهد به ثمر نشستن و صدور آن به اقصی نقاط جهان هستیم.

امام جمعه موقت زهکلوت افزود: ملت های آزاده جهان، انقلاب مردم ایران را الگوی مبارزه خود در مقابله با استکبار می دانند، امروز ایستادگی مردم ونزوئلا در مقابل زیاده خواهی های آمریکا نمونه ای بارز از این الگو است.

وی خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با ارسال سوخت و فرآوری های سوختی به کشور ونزوئلا، تحریم هیمنه پوشالی نظام سلطه را درهم شکست و اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید و از این پس کسی دیگر به تحریم های آمریکا علیه سایر کشورها پایبند نمی ماند.

حجت الاسلام پیروزی نیا بیان کرد: ارسال سوخت به این کشور نمونه موفق از دیپلماسی اقتدار است که در سایه جانفشانی های رزمندگان جبهه مقاومت و در راس آن شهید حاج قاسم سلیمانی به دست آمده و این حرکت ها نوید نظم نوین جهانی بدون آمریکا را می دهد مخصوصا دلار را از مبادلات ارزی خود حذف می کند.

خطیب موقت جمعه زهکلوت ضمن گرامیداشت یاد شهدای ۱۵ خرداد و قیام مردم قم، ابراز کرد: مردم از مجلس یازدهم توقع مجلسی جهادی، انقلابی و متعهد به کلیه شعارهایی که نمایندگان آن در زمان انتخابات سر دادند، دارند بنابراین حرکت این مجلس باید مطابق منویات مقام معظم رهبری و ریل گذاری صحیح برای رفع مشکلات معیشتی مردم باشد و انتظار می رود که تحقق این امر از سوی رئیس مجلس که از یاران و همرزمان حاج قاسم سلیمانی می باشد، با جدیت دنبال شود.

وی با طرح این سوال که ناامیدی از اصحاب قبور به چند معناست؟ عنوان کرد: یکی از دلایل آن، عدم اعتقاد به معاد است به این معنا که برخی مانند کفار مرگ را پایان راه انسان می دانند و دیگر افترایی است که یهود به خدا نسبت می دهند و خود را اولیا خدا می دانند ولی از مرگ متنفرند چون به باطن خویش آگاهند.

حجت الاسلام پیروزی نیا اضافه کرد: اما گروه دیگری نیز ناامید از اصحاب قبور هستند و خود را ظاهرا مسلمان می دانند ولی مقام و جایگاه انسان را فقط در همین دنیا می دانند و معتقدند که با مرگ قدرت روحی و معنوی انسان نیز از بین می رود مانند وهابیت که اعتقادی به توسل و مقام شفاعت اولیا خدا ندارند.

امام جمعه موقت زهکلوت در خاتمه تصریح کرد: وهابیون زیارت قبور اموات را شرک می دانند و بر همین اساس قبور ائمه بقیع را نابود کردند البته که این اقدام وهابیون برخلاف دستورات قرآن و سنت نبوی می‌باشد چرا که در زمان پیامبر (ص)  اسم این مکان بقیع بود یعنی قبرستانی که دارای بقعه و بارگاه بودند و اگر این مخالف دین خدا بود اولین شخصی که بابد مخالفت می کرد پیامبر (ص) بودند که هیچ مخالفتی از ایشان دیده نشد و بالعکس آن حضرت بر سر مزار افراد حاضر می شدند و از خداوند برای آنها طلب آمرزش می کردند.

کد خبر 933291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha