فعالیت  ۱۰ مؤسسه حفاظتی و مراقبتی در گلستان با نظارت ناجا

یادگاری از فعالیت ۱۰ مؤسسه حفاظتی و مراقبتی در گلستان با نظارت ناجا در زمینه های شب گردی، مراقبت از محلات مختلف، مجتمع های فرهنگی، تفریحی و تجاری و شهرک های صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، « کامران یادگاری» امروز (جمعه 9 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مؤلفه های تأثیرگذار در امر کاهش وقوع جرم مشارکت های مردم، نهادها و سایر دستگاه ها است.

 

رئیس پلیس پیشگیری استان گلستان ادامه داد: هرجا مردم همراهی لازم را داشتند کمترین جالش و بیشترین توفیق را شاهد بودیم و ناجا به عنوان متولی اصلی نظم و امنیت و با استناد به آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۲۲ قانون برنامه چهارم توسعه – موسسات خدمات انتظامی (حفاظتی و مراقبتی) از این بستر استفاده کرده است و بخشی از فعالیت پلیس را با حفظ نظارت به برخی از موسسات غیردولتی  و حفاظتی واگذار می کند.

 

یادگاری بیان کرد: در حال حاضر 10 مؤسسه حفاظتی و مراقبتی در سطح استان در زمینه های مختلف و با به کارگیری شب گردان و مراقبت از محلات مختلف مجتمع های فرهنگی، تفریحی و تجاری، شهرهک های صنعتی و بانک ها عامل  مشغول فعالیت هستند.

 

وی افزود: این نگهبانان از طریق ناجا آموزش های لازم را فرا گرفتند و پس از بررسی صلاحیت در این مؤسسات مشغول به فعالیت می شوند.

 

رئیس پلیس پیشگیری استان گلستان متذکر شد: صاحبان مشاغل و شهروندان می توانند از این ظرفیت پلیس پیشگیری استفاده کنند و نسبت به عقد قرارداد با این موسسات اقدام کنند و این اقدام باعث کاهش جرائم و اشتغالزایی در سطح استان می شود.

 

کد خبر 933301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha