انحراف از خط امام(ره) مساوی با تمام شدن انقلاب است

آیت الله حسینی همدانی در چهاردهمین خطبه نماز جمعه ۹ خرداد گفت: انحراف از خط امام(ره) مساوی با تمام شدن انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در چهاردهمین خطبه نماز جمعه ۹ خرداد با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت امام(ره) گفت: انحراف از خط امام(ره) مساوی با تمام شدن انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: شخصیت بی نظیر امام(ره) در جهان اسلام، نمونه یک انسان مجتهد، فقیه صاحب مبنا و سیاست مدار با تدبیر بود که تعلقی به هیچ گروه، جریان خاص و منطقه ای نداشت.

وی با اشاره به تربیت یافتگی امام(ره) در مکتب اهل بیت(ع) مطرح کرد: اندیشه ناب حضرت امام خمینی(ره) که تربیت شده مکتب اهل بیت(ع) بود مرز جغرافیایی نداشت.

به گفته خطیب نمازجمعه کرج، دشمن شناسی، عدالت طلبی، مطالبه گری، قانون مداری، غیرت دینی، غرب گرایی و لیبرالیسم غرب روحیه مبارزه با اشرافی گری و تجملات، حمایت از محرومان و مستضعفان همچنین دفاع و حمایت از نهضت های آزادی بخش از روحیات امام(ره) است.

وی در محور دیگر سخنان که با اشاره به اهمیت گرفتن جشن ملی برای غروآفرینی حرکت کشتی های ایران به سمت ونزوئلا توضیح داد: جشن ملی حرکت کشتی های ایران به طرف ونزوئلا نقطه عطفی در روابط سیاسی و اقتصادی با دنیا است.

دولت امریکا امروزه باید پاسخگوی رفتار نژادپرستانه با مردم جهان باشد 

آیت الله حسینی همدانی مطرح کرد: متأسفانه مسئولان و رسانه ها به این جریان غرورآفرین به آن صورت که باید نپرداختند و این در حالی است که تمام دنیا قائل به این شد که با این حرکت هیمنه آمریکا شکسته شد. 

وی توضیح داد: دولت امریکا امروزه باید پاسخگوی رفتار نژادپرستانه با مردم جهان باشد که چگونه در مقابل دید همگان انسان بی گناهی را تنها به خاطر رنگ پوستش می کشد. 

نکته استانی؛ مسئولان اجرایی گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه دهند

نماینده ولی فقیه در استان البرز مطرح کرد: مدیریت جهادی بهترین عملکردی است که مسئولان با توجه به آن می توانند در مسیر خدمت رسانی به مردم تلاش کنند. 

آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: شوراهای شهر و دیگر مسئولان استان که دوران خدمت آنان در حال اتمام است، ضروری است گزارشی از عملکرد خود در طول سال های اخیر به مردم ارائه دهند. 

 

کد خبر 933341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha