بیشترین علت تصادف در گنبدکاووس عدم رعایت حق تقدم است

نوری گفت: : بررسی هایی پلیس راهنمایی و رانندگی گنبدكاووس نشان می دهد بیشترین تصادفات در شهرستان گنبدکاووس به دلیل عدم رعایت حق تقدم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مجید نوری» شامگاه روز (جمعه 9 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از معضل های اصلی در حوزه ترافیک موتورسواران به شمار می روند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گنبدكاووس ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی در فصل بهار و تابستان استفاده از موتورسیکلت در جاده های استان گلستان رو به افزایش است.

 

نوری بیان کرد: درخواست داریم که موتورسواران کلاه ایمنی را در هنگام رانندگی فراموش نکنند و به قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی به ویژه در زمان عبور از چراغ قرمز و تقاطع احترام بگذارند.

 

وی یادآور شد: راکبان در مرحله نخست باید به حفظ جان خود در هنگام رانندگی  توجه کنند و از سویی دیگر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی یک مسئله شرعی و قانونی برای همه رانندگان به شمار می رود.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گنبدكاووس متذکر شد: بررسی هایی که در پلیس راهنمایی و رانندگی در گنبدکاووس انجام شده است نشان می دهد که بیشترین تصادفات ما در شهرستان گنبدکاووس به دلیل عدم رعایت حق تقدم است.

 

نوری یادآور شد: عدم رعایت حق تقدم در تقاطع ها صورت می گیرد و از رانندگان درخواست داریم که در تقاطع ها به علائم راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند و با کمی گذشت از وقوع حوادث راهنمایی و رانندگی جلوگیری کنند.

 

کد خبر 933361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha