فعالیت بانوان کانون صاحب الزمان(عج) اصفهان در اجرای طرح ملی راهکار

میرزایی گفت: بانوان کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) علی عرب با تهیه بسته های بهداشتی و تولید ماسک در اجرای طرح راهکار و مبارزه با بیماری کرونا فعالیت کردند.

«داوود میرزایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان اظهارداشت: طرح ملی راهکار کانون های فرهنگی و هنری مساجد در روستای علی عرب توسط کانون فرهنگی هنری مسجد اجرا شده و اقدامات فرهنگی و حمایتی صورت گرفته است.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای علی عرب افزود: بانوان کانون فرهنگی هنری صاحب  الزمان علی عرب با تهیه بسته های بهداشتی و تولید ماسک در اجرای طرح راهکار و مبارزه با بیماری کرونا فعال شدند و در کارگاه های خانگی با دیگر بانوان همکاری می کنند.


وی ادامه داد: بانوان در اجرای طرح ملی راهکار فعالیت شاخص و ویژه ای را تاکنون انجام داده اند و فعالیت های فرهنگی با محوریت خانواده ها اجرا شده است.


میرزایی با اشاره به فعالیت های شاخص ایام شیوع بیماری کرونا یادآورشد: کانون فرهنگی هنریمسجد با دیگر نهادهای روستا برای کاهش آسیب و دغدغه های ناشی از بیماری کرونا همکاری داشته که فعالیت های آموزشی و ضدعفونی از جمله آن ها است.


وی با بیان‌ اینکه تا زمان کنترل بیماری کرونا فعالیت های کانون به صورت‌مجازی و فعالیت های بهداشتی خواهد بود، گفت:فعالیت های مجدد کانون در محل مسجد و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

 

کد خبر 933450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha