بیش از ۳ هزار حامی جدید به طرح اکرام و محسنین همدان پیوستند

ترکمانه گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، ۴۱ هزار و ۲۸۷ حامی طرح اکرام ایتام و محسنین استان همدان، ۳میلیارد تومان به فرزندان معنوی تحت حمایت خود کمک کردند.

«پیمان ترکمانه»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان اشاره‌ای به آخرین آمار حامیان ایتام در استان داشت و گفت: تعداد حامیان ایتام در استان همدان 41 هزار و 287 نفر است که از این تعداد، 3 هزار و 286 حامی در ماه مبارک رمضان امسال به این جمع اضافه شده‌اند.

 

مدیر کل کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۸۰2 یتیم و فرزند محسنین در استان از حمایت پدران معنوی بهره‌مند هستند گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، 41 هزار و 287 حامی طرح اکرام ایتام و محسنین، 3میلیارد تومان به فرزندان معنوی تحت حمایت خود اهدا کردند.

 

وی اشاره‌ای به دیگر اقدامات این مجموعه در ماه مبارک رمضان داشت و گفت: طی ماه مبارک رمضان، 141 هزار و 276 پرس غذای گرم به ارزش 1 میلیارد و 350 میلیون تومان در میان مددجویان نیازمند کمیته امداد استان توزیع شد.

 

مدیر کل کمیته امداد استان همدان ادامه داد: 34 هزار و 540 سبد غذایی به ارزش 6 میلیارد و 350 میلیون تومان نیز در ماه مبارک رمضان تهیه و در میان مددجویان تحت پوشش این مجموعه توزیع شد.

 

کد خبر 933451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha