جهش تولید، نخستین اولویت مجلس یازدهم است

طاهری نخستین اولویت مجلس یازدهم را جهش تولید دانست و گفت: دولت نیز با کار جدی و عملیاتی و قابل اجرا در قالب برنامه‌های کوتاه و بلند مدت برای رونق و جهش تولید تلاش کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: اولویت حرکت در مجلس یازدهم جهش تولید است.

 

مصطفی طاهری با اشاره به اینکه فعالیت‌های مجلس یازدهم اولویت‌های مشخص شده است، ادامه داد: اولویت ها براساس مشکلات موجود در جامعه خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه در اولویت های تعیین شده باید مشکلات مردم مورد توجه قرار گیرد، گفت: اولویت اول باید اولویتی باشد که بخش اعظمی از مردم از آن متنفع شوند.

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نیاز به شناسایی اولویت‌های جدید نیست، ادامه داد: اقتصاد و معیشت دغدغه امروز جامعه است.

 

طاهری با یادآوری اینکه  کاهش ارزش پول ملی، افزایش قیمت دلار، افزایش قیمت کالاها،  تورم و بیکاری از مهمترین مشکلات جامعه است، گفت: لازم است تا مجلس یازدهم برای حل این مشکلات ورود پیدا کند.

 

به گفته نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی،نخستین اولویت، جهش تولید است که باید دولت نیز با کار جدی و عملیاتی و قابل اجرا در قالب برنامه‌های کوتاه و بلند مدت برای رونق و جهش تولید تلاش کند.

 

وی با بیان اینکه به دلیل بیماری کرونا، بودجه 99 به صورت ناقص به تصویب رسید، کفت: لازم استا تا ترمیم بودجه در اولویت مجلس قرار گیرد.

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت شفاف سازی اقدامات در جامعه تاکید کرد و افزود: برای برپایی ستون های اقتصادی در جامعه باید برنامه های اقتصادی شفاف سازی شود.

 

به گفته وی، همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند تا زمانی که مشکل وابستگی بودجه به نفت کاهش نیابد، به دلیل وجود تحریم‌ها مشکلات اقتصاد حل نمی‌شود، از اینرو اصلاح ساختار بانکی و نظام بودجه ریزی کشور یکی دیگر از اولویت های مهم در کشور است.

 

کد خبر 933580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha