برگزاری مسابقه کتابخوانی «وصف آفتاب» در همدان

نیازی ، از برگزاری مسابقه کتابخوانی «وصف آفتاب» همزمان با ۱۴ خرداد رحلت بنیان گذار رهبر کبیر انقلاب اسلامی استان همدان خبر داد.

«فهیمه نیازی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در آستانه ۱۴ خرداد، سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه خواهران مسابقه کتابخوانی «وصف آفتاب» برگزار می شود.

 

کارشناس فرهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: این مسابقه استانی ویژه دانش آموزان رده سنی ۱۲تا ۱۷ سال است که نوجوانان در این بازه سنی می‌توانند با مراجعه به سایت مدیریت حوزه خواهران استان به آدرس hamadan.whc.ir فایل کتاب مورد نظر را دریافت و مطالعه کنند.

 

وی هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی دانش آموزان با شخصیت والای امام خمینی (ره) اعلام کرد و گفت: یکی از نیازهای امروز، آشنا کردن نسل جدید با ابعاد وجودی، سیره علمی و عملی امام خمینی(ره) است، و لذا در این مسابقه به دنبال دست یابی به این هدف هستیم.

 

وی اظهار کرد: مسابقه «وصف آفتاب» برگرفته از کتاب امام خمینی (ره) از ولادت تا ولایت به نویسندگی رضا بابایی است که در آن به ۵ نفر از کسانی که بالاترین امتیاز را دریافت کنند جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

 

نیازی گفت: برگزاری مراسم 14 خرداد با رعایت پروتکل های بهداشتی در هیات های مذهبی همدان از دیگر  برنامه های  اجرایی در اداره کل تبلیغات اسلامی همدان است.

 

 

 

 

کد خبر 933873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha