شناخت و تبیین آرمان های انقلاب با مطالعه و تورق در آثار امام خمینی(ره) محقق می شود

حجت الاسلام شکری با اعلام خبر برپایی مسابقه از وصیت نامه حضرت امام(ره) با هدف تبیین ارزش های انقلاب اسلامی گفت: شناخت و تبیین آرمان های انقلاب با مطالعه و تورق در آثار امام خمینی(ره) محقق می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اهمیت تبیین تفکر و شخصیت حضرت امام خمینی(ره) گفت: مسجدمحوری یکی از خصوصیات برجسته حضرت امام خمینی(ره) است که براساس آن اندیشه ایشان مبتنی بر آموزه های دینی، قرآنی، روایات، فقه، اصول، فلسفه و کلام است. 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: سیاست و دین ۲ مقوله مرتبط با یکدیگر از منظر حضرت امام است که براساس آن جایگاه سیاست و دین در ارتباط مستقیم با یکدیگر دیده می شود. 

این استاد دانشگاه با اشاره به ضرورت تبیین اندیشه امام خمینی(ره) در میان عناصر مسجدی مطرح کرد: راه سعادت و یاری گرفتن از عقل و خرد به واسطه بهره مندی از معرفت الهی یکی دیگر از عناصر شخصیتی و وجودی آن عالم ربانی است. 

وی با بیان اینکه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز با پیروی از اندیشه های والای امام دنباله رو آن حضرت هستند مطرح کرد: نوجوانان و جوانان امروز با تأسی از فرامین رهبرمعظم انقلاب که شاگرد راستین حضرت امام خمینی (ره) است راه آن حضرت را می پیمایند. 

مطالعه و تورق در آثار حضرت امام خمینی(ره) ضروری است

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز ادامه داد: مطالعه و تورق در آثار حضرت امام خمینی(ره) یکی از راهبردهایی است که نوجوانان و جوانان را به سمت شخصیت آن حضرت هدایت می کند و یک معرفت ظاهری و باطنی می دهد. 

حجت الاسلام شکری با اشاره به برپایی مسابقه پیامکی از وصیت نامه حضرت امام خمینی(ره) مطرح کرد: ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با برپایی مسابقه وصیت نامه حضرت امام خمینی(ره) که در سایت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز بارگذاری شده است در طول سه روز مسابقه پیامکی از وصیت نامه حضرت امام برگزار می کند. 

این استاد دانشگاه تصریح کرد: علاقمندان می توانند این مسابقه پیامکی از وصیت نامه حضرت امام راحل را از صدا و سیمای استانی مشاهده کنند و با ارسال جواب درست یکی از برندگان مسابقه پیامکی باشند. 

 

 

کد خبر 933900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha