بازگشایی صحن بقاع متبرکه پلدختر

پیرک، گفت: صحن بقاع متبرکه پلدختر بازگشایی شده است و زائران برای حضور در این اماکن باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

«کاظم پیرک»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، از بازگشایی صحن بقاع متبرکه پلدختر خبر داد و  اظهار داشت: در راستای مقابله با ویروس کرونا، این اماکن مذهبی روزانه ضدعفونی می‌شوند.


 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه پلدختر افزود: صحن امامزادگان روزانه یک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب به روی زائران باز است.



وی بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید کرد و گفت: زائران باید مسائل بهداشتی را رعایت و از وسایل شخصی خود همچون مهر سجاد، چادر نماز، دستکش و ماسک استفاده نمایند.



پیرک با بیان اینکه زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پس از زیارت مختصر از صحن خارج شوند، ادامه داد: توصیه می‌شود افراد مسن، کودکان و بیماران تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط کنونی به اماکن مذهبی و زیارتی مراجعه نکنند.

 

وی اذعان داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه تمهیداتی را برای زیارت مجازی و ادای نذورات زائرین بقاع متبرکه که امکان حضور فیزیکی در بقاع متبرکه را ندارند در نظر گرفته است.

کد خبر 933911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha