۲هزار مترمربع  از اراضی شهر اسفراین در آتش سوخت

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسفراین گفت : ۲هزار متر مربع از علفزارهای واقع در زمین های داخل شهر اسفراین دچار آتش سوزی شد.

"حمید قهرمانلو" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اسفراین اظهار کرد: از شامگاه شنبه تا صبح یکشنبه، سه مورد آتش سوزی در زمین و علفزارهای داخل شهر اسفراین رخ داد که با اقدام به موقع ماموران آتش نشانی شهرداری اسفراین، مهار شد.

 

 

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسفراین، افزود: دو مورد از این آتش سوزی ها در زمین و علفزار خیابان بهشت و یک مورد در خیابان خرمشهر اسفراین رخ داده است.

 


قهرمانلو گفت: با توجه به وسعت و شدت آتش سوزی ها در این مناطق مهار این‌ آتش سوزی ها ۶ ساعت زمان بُرد.

 


وی افزود: بر اثر این آتش سوزی ها، ۲هزار متر مربع از اراضی و علفزارهای سطح شهر اسفراین در آتش سوخت.

 

 

رییس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسفراین گفت: آتش سوزی ها از سوی اهالی این مناطق و به دلیل محافطت منازل خود در این مناطق از احتمال خطر وجود مار و حشرات رخ می دهد.

 


قهرمانلو افزود: بارندگی فراوان امسال در اسفراین سبب رشد زیاد علف ها در زمین‌های خالی شهر شده که با گرمتر شدن هوا و خشک شدن علفزارها خطر آتش سوزی را افزایش می‌دهد.



وی با بیان اینکه باتوجه به گرمتر شدن هوا و خشک شدن علف ها، آتش سوزی همراه با وزش باد، خطر گسترش آتش سوزی در سایر مناطق شهر را افزایش می دهد، افزود: از شهروندان تقاضا می شود از آتش زدن علفزارهای سطح شهر خودداری کنند.

 


شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

 

 

کد خبر 933997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha