به کارگیری ظرفیت فضای مجازی برای بزرگداشت ارتحال امام (ره)

حجت الاسلام نیشابوری گفت: از ظرفیت های موجود در فضای مجازی برای نشر گرامیداشت ارتحال امام (رحمه الله علیه) و ۱۵ خرداد استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «حسن نیشابوری» ظهر امروز (یکشنبه 11 خرداد) در مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و قیام الهی پانزده خرداد اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال شرایط برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام (رحمه الله علیه) وجود ندارد پیشنهاد ما این است که از طریق بسته های معیشتی و توزیع اقلام بهداشتی کتابچه هایی در در خصوص شخصیت امام (رحمه الله علیه) تدوین و توزیع شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان ادامه داد: از ظرفیت های موجود در فضای مجازی برای گرامیداشت ارتحال امام (رحمه الله علیه) و 15 خرداد استفاده شود.

 

حجت الاسلام نیشابوری بیان کرد: جلساتی مثل شورای اداری با موضوع ارتحال امام(رحمه الله علیه) در سطح استان و فرمانداری ها در نظر گرفته شود و دستگاه هایی اجرایی با حفظ پروتکل های بهداشتی در این جلسات هم اندیشی حضور یابند.

 

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این است که در هر شهرستانی پنج مسجد برنامه های محوری حضرت امام (رحمه الله علیه) را برگزار کنند و این برنامه در گرگان انجام خواهد شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان متذکر شد: برگزاری میز خدمت در تمام شهرستان ها به نام حضرت امام (رحمه الله علیه) و قیام 15 خرداد در نظر گرفته شود.

 

حجت الاسلام نیشابوری بیان کرد: نرم افزار یا اپلیکیشن سرودهایی با مضمون ارتحال امام(رحمه الله علیه) در فضای مجازی و مسابقات فرهنگی و شعر و شعرخوانی با موضوع امام (رحمه الله علیه) در نظر گرفته شود.

 

 

کد خبر 934025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha