آغاز جشنواره استعداد برتر در منطقه ۱۵

مختاری از آغاز جشنواره استعداد برتر به صورت مجازی به منظور کشف استعداد ها و ظرفیت های محلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، «اکبر مختاری» با اعلام این خبر گفت: این جشنواره از 10 خرداد با هدف ارتقای روحیه، امید و نشاط به خانواده ها، آگاهی بخشی و آموزش به شهروندان در خصوص پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و کشف استعداد ها و ظرفیت های محلی و منطقه ای برای استفاده در برنامه های درون سازمانی آغاز شد.

معاون اجتماعی منطقه ۱۵ در ادامه به تشریح بخش های این جشنواره پرداخت و افزود: برگزاری مسابقه فیلم موبایلی، استند آپ کمدی، نقاشی و کوتاه آنلاین هوش( اوریگامی و خلاقیتهای کودکانه) ازجمله بخش های این جشنواره است .

مختاری گفت: شهروندان علاقه مند در بخش مسابقه فیلم موبایلی می توانند فیلم های خود را (حداکثر تا ۳ دقیقه) در موضوعات اجتماعی و فرهنگی، کرونا و راه های پیشگیری از آن، کرونا و باور های غلط و کرونا و تعاملات اجتماعی تا 15 تیر از طریق پیام رسان  تلگرام به آدرس https://t.me/EjF15 ارسال کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه اضافه کرد: آثار ارسالی توسط گروهی از هنرمندان محلی داوری و از آثار برگزیده تقدیر می شود و در ادامه هر رشته هنری به صورت مجزا  پس از اجرا و داوری  به اجرا در می آید.

شهروندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۹۶۰۲۳۴۵۳ تماس حاصل کنند.

 

 

کد خبر 934061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha