راه اندازی پویش «همگام با امام (ره)» در فضای مجازی گلستان

عرفانی گفت: به منظور گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (رحمه الله علیه) پویش «همگام با امام (رحمه الله علیه)» در فضای مجازی تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی اکبر عرفانی» ظهر امروز (یکشنبه 11 خرداد) در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و قیام الهی پانزده خرداد استان گلستان اظهار کرد: سه سال به واسطه تقارن ماه مبارک رمضان با ارتحال امام (رحمه الله علیه) اعزام زائران گلستانی را به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب نداشتیم.

 

معاون فرهنگی سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: امسال آمادگی لازم برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام (رحمه الله علیه) وجود داشت اما با توجه به شیوع ویروس کرونا از اعزام و برگزاری مراسم خودداری شده است.

 

عارفی بیان کرد: برنامه های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (رحمه الله علیه) باید به گونه ای تنظیم شود که پیام امام (رحمه الله علیه) به نسل های جوان منتقل شود.

 

معاون فرهنگی سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: با توجه به اینکه اعزام زائران گلستانی را به مرقد مطهر امام (رحمه الله علیه) در دستور کار نداریم برخی از کمیته های ما مثل پشتیبانی از اعزام زائران و کمیته امنیتی و غیره برنامه چندانی ندارند و بیشتر فعالیت امسال برعهده حوزه فرهنگی است.

 

عرفانی خاطرنشان کرد: به منظور گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (رحمه الله علیه) پویش «همگام با امام (رحمه الله علیه)» در فضای مجازی تدارک دیده شده است.

 

وی افزود: برگزاری مسابقه از وصیت امام (رحمه الله علیه) در بین بسیجیان و رده های مقاومت نواحی و همچنین ارسال پیام از جملات کلیدی و وصایای امام(رحمه الله علیه) از دیگر برنامه هایی است که در این ایام تدارک دیده شده است.

 

کد خبر 934071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha