اهدای ۸۵۰ بسته معیشتی توسط کارکنان پلیس فارس به مردم نیازمند

سردار حبیبی گفت: پرسنل نیروی انتظامی در مرحله اول توانست بیش از ۲۰۰ بسته حمایتی معیشتی را به اقشار آسیب دیده و نیازمند اهدا کنند که امروز هم بالغ بر ۸۵۰ بسته حمایتی تهیه شده که طی ۲ روز آتی در بین نیازمندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «رهام بخش حبیبی»، امروز (یکشنبه 11 خرداد) در حاشیه مراسم اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی مومنانه و توزیع بسته های کمک معیشتی در محلات کم برخوردار شیراز، گفت: نیروی انتظامی عضوی از اجتماع است و بعد از فرمان مقام معظم رهبری، این نهاد همانند سایر ماموریت هایی که دارد در طرح حمایت مومنانه و ورود به موضوع اقتصادی که گریبان گیر همه اقشار جامعه در خصوص بیماری کرونا شد، پرسنل نیروی انتظامی در مرحله اول توانست بیش از ۲۰۰ بسته حمایتی معیشتی را به اقشار  آسیب دیده و نیازمند اهدا کنند که امروز هم بالغ بر ۸۵۰ بسته حمایتی که توسط مجموعه نیروی انتظامی تهیه شده است طی 2 روز آتی در بین نیازمندان قرار خواهد گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی فارس با اشاره به اینکه این بسته ها شامل برنج، روغن و وسایلی است که مورد نیاز این اقشار می باشد، اضافه کرد: بیش از ۹۰ میلیون تومان هزینه این بسته ها است. 

رئیس پلیس فارس با اشاره به توزیع این بسته های حمایتی در میان جامعه هدف، افزود: افرادی که وضعیت اقتصادی نامطلوب داشته و از بیماری کرونا آسیب دیده اند، جامعه هدف خواهند بود که با جمع آوری و شناسایی صورت گرفته این اقشار، بسته حمایتی در میان آنها توزیع خواهد شد و افرادی که در مرحله اول این بسته ها را دریافت کردند مشمول دریافت این بسته نخواهند شد و این بسته ها در میان افرادی که بسته حمایتی دریافت نکرده اند، توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: باتوجه به اقدامات بسیاری که در این زمینه انجام شد در این میان هم افراد نیکوکاری که حتی خودشان وضعیت مطلوبی نداشتند، پای کار آمدند و کمک کرده و این کمک خود را در طبق اخلاص قرار داده و به همنوعان خود یاری رساندند.

سردار حبیبی اضافه کرد: یکی از درس های اخلاقی و اسلامی که بایستی همه آنرا یاد بگیرند این اقدامات خیرخواهانه است و در حالی که تمامی کشورهایی که ادعای متمدن بودن، پیشرفته و ثروتمند بودن را دارند این اقدام انجام نشد اما در کشور ما همه آحاد جامعه در این راه قدم گذاشتند و دیدیم که هم دستور اسلام و هم دستور مقام معظم رهبری و اصل انسانیت را به نمایش گذاشتند.

این مقام مسئول همچنین اظهار داشت: مردم استان فارس مردم بی نظیری هستند و باتوجه به شیوع بیماری کرونا بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در راستای مسائل بهداشتی و ضدعفونی به نیروی انتظامی کمک شد تا کلانتری ها، واحدهای انتظامی و گشت ها بتوانند ضدعفونی و پاکسازی شوند.

 

کد خبر 934088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha