آغاز طرح واکسیناسیون دام های نی ریز علیه «آبله»

ممتازیان گفت: طرح واكسيناسيون دام ها عليه بيماری «آبله» با استفاده از توان بخش دولتی در شهرستان نی ریز از اول خرداد امسال آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا ممتازیان»، امروز (یکشنبه 11 خرداد) از آغاز مرحله اول طرح واکسیناسیون همزمان «آبله» خبر داد و به خبرنگاران گفت: طرح واكسيناسيون دام ها عليه بيماری «آبله» با استفاده از توان بخش دولتی در شهرستان نی ریز از اول خرداد امسال آغاز شده است.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان نی ریز افزود: در اين طرح كه 2 گروه واكسيناسيون در بخش دولتی به طورهمزمان شركت دارند، طوری برنامه ريزی شده است كه بیش از 85 درصد از جمعيت دامی شهرستان در مقابل اين بيماری ايمن شوند.

 

وی در خصوص طرحهای فراگير دامپزشكی شهرستان، بیان کرد: حفظ سلامت دام و انسان، افزايش توليد ملی و بالا رفتن رونق اقتصادی دامداري ها، انجام طرح های متعدد مايه كوبی برای بالا بردن سطح ايمنی دام ها در مقابل بيماريهای واگير و جلوگيری از انتشار بيماری های مشترک بين انسان و دام از اولويت های مهم شبکه دامپزشكی این شهرستان است.

 

ممتازیان با تشكر از همراهی هميشگی دامداران شهرستان، اعلام كرد: از تمامی دامداران، شوراهای روستا و دهداران تقاضا می شود همچون گذشته با گروه های واكسيناسيون كمال همكاری را داشته باشند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

کد خبر 934153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha