برگزاری برنامه‌ های سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در مساجد و مصلی های کهگیلویه و بویراحمد

آیت الله حسینی گفت: برنامه‌ های سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در مساجد، مصلی ها و اداره های دارای نیروی اداری مثل دانشگاه‌ ها و آموزش و پرورش و در قالب قرائت زیارت عاشورا برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز ( ۱۱ خرداد) در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (رضوان الله علیه) اظهار داشت: اگر بخواهیم امام را تعریف کنیم، باید اسلام و انقلاب را تعریف کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل عظیم الشان جهان را در قرن حاضر در ابعاد مختلف تحت تاثیر خود قرار داد، گفت: انقلاب اسلامی در بعد معنوی نه تنها مسلمانان، بلکه مسیحیان و جنبش های معنوی جهان را تحت تاثیر خود قرار داد.

 

وی حکومت پهلوی را ساخته، پرداخته و اثری از جانب غرب دانست و اضافه کرد: حکومت پهلوی با قدرت همه مظاهر و شعائر دینی را لگدمال کرد.

 

آیت الله حسینی یادآور شد: اگر انقلاب اسلامی نبود، تجمع های مذهبی در مساجد، مصلی ها و مراسم های عزاداری و اربعین حسینی را نداشتیم.

 

امام جمعه یاسوج ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی و نفس قدسی امام خمینی (رضوان الله علیه) شکل نمی گرفت، امروز این عزت و استقلال را نداشتیم.

 

وی خاطرنشان کرد: پهلوی حکومت تحقیر بود که بر ملت ایران تحمیل شد، ولی امام خمینی (رضوان الله علیه) عزت از دست رفته ملت ایران را بازگرداند.

 

آیت الله حسینی اظهار داشت: امروز آمریکا به عنوان ابرقدرت جهانی ایران اسلامی را در برابر خود می بیند، زیرا کشورمان در اوج عزت و اقتدار قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران معادلات ابرقدرت های جهان را تغییر داده، گفت: این موضوع باعث شده افرادی که در دربار شاه جایگاهی داشتند، امروز زبان به مجد و عظمت انقلاب و نظام اسلامی باز کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد این همه پیشرفت در ابعاد مختلف را مدیون حضور مردم در صحنه های مختلف، انقلاب، امام و شهدا دانست و گفت: همه ما مدیون انقلاب و نظام هستیم و وظیفه داریم که انقلاب را حفظ کنیم.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه شخصیت امام (رضوان الله علیه) نباید فراموش شود، گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام راحل عظیم الشان باید متناسب با شرایط برگزار شود.

 

امام جمعه یاسوج یادآور شد: تولید محتوا در فضای مجازی توسط سپاه، فرهنگ و ارشاد و حوزه های علمیه باید انجام شود، ضمن اینکه باید گزارش این فعالیت ها نیز برای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارسال شود.

 

وی با اشاره به اینکه باید تولید محتوای ارزشمند برای فضای مجازی مدنظر باشد، گفت: تبلیغات محیطی توسط شهرداری و اداره ها و سازمان ها باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 934156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha