مراسم اختتامیه جشنواره ملی رسانه‌ای «گره » ۲۹ خرداد برگزار می‌شود

مبینی گفت: مراسم اختتامیه جشنواره ملی رسانه‌ای « گره » ۲۹ خرداد ماه امسال با حضور مسئولان کشوری و استانی در نکا برگزار می‌شود .

« رضا مبینی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا افزود: از سال گذشته تا اردیبهشت امسال و بازه زمانی ارسال آثار شرکت کنندگان استان های مختلف کشور، ۲۲۱ اثر از ۲۳ استان کشور به جشنواره ارسال شد که پس از راستی آزمایی ۱۹۰ اثر در اختیار داوران قرار گرفت و در حال بررسی آثار هستند.

 

دبیر جشنواره ملی « گره» اظهار کرد: مراسم اختتامیه جشنواره «گره»  29 خرداد ماه و در شهرستان نکا برگزار می‌شود.

 

مبینی گفت: فراخوان جشنواره ملی «گره» با هدف شناسایی و تقدیر از برترین های اطلاع رسانی درست و به هنگام در ارتباط با کرونا از اسفند ماه سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا به همت تلاش بسیج رسانه شهرستان نکا ارائه شد.

 

وی تصریح کرد: تمرکز بر یادداشت نویسی از برنامه های مهم بسیج رسانه نکا بود که به همت مسئول این کانون اجرایی شد و به همین دلیل به عنوان پیشتاز یادداشت نویسی در بسیج رسانه مازندران، میزبان برگزاری جشنواره ملی یادداشت نویسی در مورد کرونا شد.

 

به گزارش شبستان، بسیج رسانه شهرستان نکا میزبان این جشنواره است و بسیج رسانه مازندران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا و بیمه تعاون کشور  در برگزاری این جشنواره ملی مشارکت دارند.

کد خبر 934162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha