عدالت محوری در ادارات مهم ترین عامل توسعه استان است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، گفت: عدالت محوری از ویژگی های بارز امام راحل است، این مهم باید در ادارات سرلوحه قرار گیرد و در انجام مسئولیت ها عدالت اجرا شود.

به گزارش خبرنگر خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(11 اردیبهشت) در جلسه هماهنگی مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل اظهار داشت: بزرگداشت امام راحل یک وظیفه شرعی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: امروز در انجام مسئولیت هایی که عهده دار هستیم باید نقشه راهی را که امام(ره) ترسیم کردند را با عملکرد خویش بسنجیم.

 

وی ادامه داد: در راستای توسعه استان و رشد و ترقی باید عدالت، معنویت و عقلانیت امام راحل را الگو قرار داد و در ادارات عادلت محوری سرلوحه کار همگان قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: در جذب نیرو در دستگاه‌های اجرایی باید عدالت رعایت شود چراکه این مهم از عقب ماندگی در استان جلوگیری می کند و مسیر توسعه را باز خواهد کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خویش خاطرنشان کرد: با توجه به بازگشایی مساجد اقامه نماز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود و در ادارات نیز به اقامه نماز توجه شود.

 

امام جمعه خرم آباد تبلیغ شعائر الهی را وظیفه خواند و یادآور شد: به علت شیوع ویروس کرونا دستگاه‌ها نباید از انجام این اقدامات شانه خالی نمایند.

 

کد خبر 934186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha