آموزشکده فنی و حرفه ای پسران شیروان در رشته کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد

رییس آموزشکده فنی و حرفه ای پسران شیروان گفت: این آموزشکده برای مقطع کاردانی و کارشناسی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشجو می پذیرد.

«علیرضا دامن خورشید» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: رشته های کاردانی این آموزشکده شامل رشته های برق صنعتی، الکترونیک عمومی، مکانیک خودرو، نرم افزار کامپیوتر و حسابداری نیز برای مهرماه و بهمن ماه پذیرش دانشجو دارد.

 


رییس آموزشکده فنی و حرفه ای پسران شیروان با اشاره به ثبت نام در این رشته برای مهر و بهمن بیان داشت: همچنین ثبت نام دیگر رشته های کارشناسی شامل مهندسی برق، مکانیک خودرو و حسابداری که از ۱۷ اردیبهشت ماه جاری آغاز شده تا ۲۳ این ماه ادامه دارد.

 

دامن خورشید خاطرنشان کرد: با پیگیری صورت گرفته، ایجاد رشته تربیت بدنی در این آموزشکده، برای نخستین بار در استان خراسان شمالی، مورد موافقت قرار گرفت.

 

وی اظهارداشت: با موافقت شورای گسترش دانشگاه فنی و حرفه ای، این آموزشکده به عنوان نخستین در بین آموزشکده های دولتی استان، در دو نوبت مهر و بهمن سال تحصیلی جدید در مقطع کاردانی رشته تربیت بدنی از طریق آزمون دانشجو می پذیرد.

 

رييس آموزشكده فني و حرفه اي پسران پروفسور حسابي شيروان گفت: طی سال های اخیر براي نخستين بار ايجاد رشته كارشناسي برق در اين آموزشكده كه تمامي رشته هاي آن دوره كارداني است، موافقت و هم اینک کلاس ها برگزار می شود.

 

دامن خورشید خاطرنشان کرد: با تصويب رشته كارشناسي مهندسي برق تاکنون استقبال خوبی دانشجویان از این رشته داشته اند.

 

 

وي با اشاره به تاسيس آموزشكده فني و حرفه اي پسران پروفسور حسابي شيروان از سال 81 تصریح کرد:  هم اكنون 850 دانشجوي پسر اين آموزشكده در 13 رشته مقطع كارداني در رشته هاي برق و الكترونيك، عمران، مكانيك، كامپيوتر و حسابداري تحصيل مي كنند و 100 نفر نيروي حق التدريس مشغول به فعاليت هستند.

کد خبر 934249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha