مسئول بسیج رسانه شهرستان بندرماهشهر معرفی شد

مراسم معرفی عمار شعبانی به عنوان مسئول بسیج رسانه بندرماهشهر با حضور مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، مراسم معارفه مسئول بسیج رسانه شهرستان بندرماهشهر صبح امروز (دوشنبه ۱۲ خرداد) با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر، مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان و مدیران رده‌های بسیج و برخی از اصحاب رسانه بندر ماهشهر در سپاه ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم «کریم بابایی» اظهار کرد: بی‌شک یکی از مهم‌ترین جبهه‌های جنگ نرم، فضای مجازی و رسانه بوده که در سال‌های اخیر توانسته نقش بسزایی در تغییر و تحولات جهانی از خود به‌جای گذاشته و معادلات زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر افزود: به همین دلیل است که مقام معظم رهبری با نگرش وسیع و نقطه‌زن خویش، بر لزوم توجه و حضور بیش از پیش نیروهای متعهد و انقلابی در فضای مجازی و رسانه‌ای و ناامن کردن آن برای دشمنان تاکید کرده و خواستار توانمندسازی افسران جنگ نرم در این حوزه که همانا اصحاب رسانه، فعالان فرهنگی و بسیجی هستند، شده‌اند.

 

وی در پایان تصریح کرد: بر همین اساس و با توجه به تشکیل سازمان بسیج رسانه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، تصمیم بر آن شد که این مرکز را در شهرستان بندرماهشهر فعال کرده تا با بهره‌گیری و هدفگذاری هوشمند بتوانیم ضمن پیروی از منویات مقام معظم رهبری در بحث فضای مجازی و رسانه‌ای ، نقش تاثیرگذار رسانه‌ها را در عرصه مطالبه‌گری و مقابله با تهاجم فرهنگی و تبلیغاتی دشمنان بیش از پیش شاهد باشیم.

 

در این مراسم عمار شعبانی به عنوان مسئول بسیج رسانه شهرستان بندرماهشهر معرفی شد.

 

کد خبر 934270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha