برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کانون های مساجد قزوین

حجت الاسلام رمضانی از برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در کانون های مساجد استان قزوین به صورت مجازی خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستیم، شخصیت برجسته دینی که توانست با توکل به خداوند متعال و پیروی از مکتب امام حسین (ع) در برابر ظلم بایستاد و با ایجاد اتحاد و انسجام در بین مردم، موجب پیروزی انقلاب اسلامی شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: امام خمینی (ره) در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی به معنای واقعی کلمه زندگی اهل بیت (ع) را الگو قرار داده و در مسیر دین و اطاعات از پروردگار متعال قدم برداشت.

 

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) دارای تقوا، زهد و تهذیب نفس بودند و خداشناسی، ساده زیستی، دشمن ستیزی، حسن خلق، وقت شناسی و نظم، شرح صدر، بصیرت و صبر و بردباری از جمله ویژگی های رهبر کبیر انقلاب بود.

 

حجت الاسلام رمضانی اعلام کرد: تبیین ویژگی های امام راحل و الگو قرار دادن این خصوصیات موضوع مهمی است که در طول سال به ویژه در ایام ارتحال امام خمینی (ره) باید مورد توجه کانون های مساجد قرار گیرد.

 

وی یادآور شد: بر این اساس در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برنامه های مختلفی توسط کانون های مساجد  استان قزوین با هدف تبیین ویژگی های شخصیتی امام راحل برگزار می شود که در سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا این برنامه ها به صورت مجازی و در شبکه های اجتماعی اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی، مراسم مجازی سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، مسابقه نقاشی و غیره از جمله برنامه هایی است که در کانون های مساجد استان قزوین اجرا می شود.

 

کد خبر 934300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha