وظیفه طلبگی و شرعی خود می‌دانیم که خدمت صادقانه به مردم داشته باشیم

حجت‌الاسلام‌ قمی گفت: کار خود را در حوزه تبلیغات اسلامی؛ بسیار جدی گرفته‌ایم و وظیفه طلبگی و شرعی خود می‌دانیم که خدمت صادقانه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد قمی» ، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه کار خود را در حوزه تبلیغات اسلامی؛ بسیار جدی گرفته‌ایم گفت: وظیفه طلبگی و شرعی خود می‌دانیم که خدمت صادقانه به مردم داشته باشیم و این مهم را حق مردم مؤمن ولایت‌مدار ایران اسلامی می‌دانیم.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اذعان کرد: از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به خاطر حمایت‌هایی که از نهادهای انقلابی- فرهنگی و اتفاق و اتحادی که بین نیروهای انقلابی ایجاد کرده‌اند، قدردانی می‌کنیم.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به این موضوع که امروز ما باید منشأ اثر باشیم و تلاش کنیم تا نسل جدید را به درستی رهبری و هدایت کنیم ابراز داشت: سازمان تبلیغات اسلامی بازوان محکمی در کنار عالمان دین برای تحقق این معناست.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی رسالت سنگینی را بر عهده تبلیغات اسلامی گذاشته‌اند و ان‌شاءالله با حمایت‌های نمایندگان رهبری در استان‌ها بتوانیم این رسالت‌ها را در هر استان به‌خوبی پیش ببریم.

 

آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» در ادامه این مراسم اظهار کرد: در جامعه ایمانی ورود و موفقیت در کارهای جمعی نیازمند ایمان، تقوا و تسلیم است و این دستورالعمل قرآنی در کنار ارتباط جدی با خداوند انسان را سربلند کرده و به موفقیت می‌رساند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: هر کاری خدایی شود، ماندگاری و اثرگذاری پیدا می‌کند و هر کاری وصل به انسان شود و منیت‌ها به میان بیاید، ماندگاری و اثرگذاری پیدا نمی‌یابد و حوزه تبلیغات اسلامی از جمله حوزه‌هایی است که بسیار نیازمند این معنا است.

 

 

کد خبر 934335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha