صیانت از اعتماد مردم در پاسخ به مطالبات آنها است

رمارم گفت:بدیهی است که مسئولیت خطیر صیانت از اعتماد مردم در مجموعه شوراهای اسلامی، در گرو پاسخ مناسب اعضای شورا به مطالبات مردم و وعده‌هایی است که مورد اقبال عموم شهروندان قرار گرفته و جمع حاضر را گرد هم آورده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «شهناز رمارم» امروز( ۱۲ خرداد) در نود و سومین جلسه علنی شورای شهر گفت:معمار بزرگ جمهوری اسلامی که مردم را ولی نعمت و مخدوم حاکمان می‌داند، انتخابات مختلف را تجلی گاه تفویض امر ذی‌قیمت خدمتگذاری از سوی مردم به حاکمیت قرار داده و در این بستر دموکراتیک بود که ارکان عمده نظام از مقام رهبری تا قوه مقننه و از قوه مجریه تا مدیریت خدمات شهری در قالب انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شکل گرفت.

 

عضو هیئت رئیشه شورای شهر مشهد افزود:هرچند شوراهای اسلامی در مسیر پر فراز و نشیب‌های سهمگینی تکوین یافت، لکن به برکت حضور هزاران تن از منتخبین مردم، رسالت تدوین قوانین حوزه مدیریت شهری و نظارت عامه بر عملکرد صدها هزار کارشناس و مدیر و پرسنل خدوم شهرداری، این نهاد مردم‌سالار اینک دوران بلوغ خود را پشت سر می‌گذراند.

 

وی گفت:بدیهی است که مسئولیت خطیر صیانت از اعتماد مردم در مجموعه شوراهای اسلامی، در گرو پاسخ مناسب اعضای شورا به مطالبات مردم و وعده‌هایی است که مورد اقبال عموم شهروندان قرار گرفته و جمع حاضر را گرد هم آورده است.

 

رمارم بین کرد:با آغاز سال پایانی شورای پنجم، وقت آن رسیده است که با تمرکز بر وظایف محوله قانونی و یادآوری وعده‌های انتخاباتی و در پیشگاه باری‌تعالی به محاسبه عملکرد خود، منفردا و مجتمعا بپردازیم و از فرصت باقیمانده برای جبران مافات به قدر توان استفاده کنیم.

 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد ادامه داد:کلانشهر مشهد، به رغم برخورداری از مزایای پر برکت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع) که هر ساله میلیون‌ها زائر عاشق را به خود جذب می‌کند و قرار گرفتن در موقعیت مناسب سرمایه‌گذاری، یکی از بزرگترین کانون‌های حاشیه‌نشینی و کلنی‌های فقر و فلاکت را در دل خود جای داده است.

کد خبر 934460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha