داوران بخش بازخوانى متون همايش تئاترمان معرفی شدند

بهار مومنى، مهرنوش مهدوى حامد و شهرام احمد زاده به عنوان داوران بخش بازخوانى متون نخستین همایش سراسری تئاتر آپارتمانی «تئاترمان» معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، دبیرخانه نخستین همایش سراسری «تئاترمان» بهار مومنى، مهرنوش مهدوى حامد و شهرام احمد زاده به عنوان داوران بخش بازخوانى متون نخستین همایش سراسری تئاتر آپارتمانی «تئاترمان» معرفی کرد.

دبیرخانه این همایش همچنین متناسب با افزایش مهلت ارسال طرح به این رویداد تا 17 خردادماه، دیگر تاریخ‌های گاهشمار همایش سراسری «تئاترمان» را تغییر داد. به این ترتیب متون پذیرفته‌شده نیز تا پایان خرداد ماه اعلام می‌شود و مهلت ارسال آثار ضبط شده به 4 مردادماه تغییر کرد. همچنین آثار پذیرفته‌شده‌ مرحله‌ پایانی و معرفی پنج اثر برگزیده، 11 مرداد ماه معرفی می‌شود.

خانواده‌های تئاتری علاقه‌مند مى‌توانند با درنظر گرفتن شرايط و ضوابط مشروحه‌ در فراخوان، حداكثر تا تاريخ 17خردادماه، نسخه PDF و Word متون نمايشى خود را به آدرس apartmenttheatre@yahoo.com ارسال کنند.

متون پذیرفته‌شده برای این رویداد تا پایان خردادماه اعلام می‌شود و بر اساس آن گروه‌های پذیرفته شده می‌توانند اجراهای خود را ضبط و برای دبیرخانه «تئاترمان» ارسال کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌ تلفن‌های ۸۸۸۹۵۰۵۳-۸۸۸۰۴۰۷۲ مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری تماس بگیرید.

کد خبر 934475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha