بیش از ۱۰۰ واحد اقامتی در استان مورد بازرسی قرار گرفت

ریتا خضرزاده گفت: با ؛از به کار کردن واحد های اقامتی استان بیش از ۱۰۰ واحد مورد بازرسی بازرسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی قرار گرفته است.

« ریتا خضرزاده » در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: با شروع تعطیلات عید سعید فطر و آغاز به کار هتل ها و واحد های اقامتی و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پروتکل های لازم و الاجرای بهداشتی به تمامی واحد های اقامتی استان ابلاغ شد.

 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی افزود: در راستای نظارت از واحد های اقامتی استان تا به امروز 111 واحد اقامتی  توسط بازرسان این اداه کل مورد بازرشی قرار گرفته اند.

 

این مسئول به نتایج این بازرسی ها اشاره و تصریح کرد: تا به امروز نتایج بازرسی های انجام گرفته رضایت بخش بوده و خوشبختانه به جز یک مورد در تمامی واحد های اقامتی استان پروتکل های ابلاغی به بهترین نحو ممکن اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: تنها در یک مورد واحد صنفی تخلف مشاهده شده که بازرسان با ارائه تذکر کتبی و بیان موارد رعایت نشده با آن واحد صنفی برخورد کردند و در صورت اینکه این واحد و سایر واحد های اقامتی در سطح استان پروتکل های بهداشتی ابلاغی را اجرا نکنند با هماهنگی با اداره اماکن نیروی انتظامی استان دستور تعطیلی و پلمپ واحد های متخلف صادر خواهد شد.

 

خضر زاده خاطر نشان کرد: پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده شامل دارا بودن از مواد ضد عفونی کننده، نحوه برخورد با موارد مشکوک به بیماری و نحوه ارائه خدمات در غذا خوری ها است.

 

معاون گرشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در خاتمه اظهار داشت: پروتکل های ابلاغی علاوه بر لازم الاجرا بودن باید در معرض دید عموم نیز قرار گیرد و مسافران می توانند بر اساس این پروتکل خواستار دریافت خدمات باشند.

کد خبر 934490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha