برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت اندیشه های قرآنی امام «خمینی (ره)» در فارس

امیدبخش گفت: مسابقه «یاد یار مهر» با هدف آشنایی نسل جوان با اندیشه های قرآنی امام راحل در استان فارس برگزار خواهد شد.

«مهدی امیدبخش» با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت ارتحال امام «خمینی (ره)» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: مسابقه «یاد یار مهر» با هدف آشنایی نسل جوان با اندیشه های امام راحل در استان فارس برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: این مسابقه با همکاری موسسه «پرتو امید آماج» با اداره کل ارشاد اسلامی فارس، اداره کل کتابخانه‌های عمومی و جهاد دانشگاهی فارس برگزار خواهد شد.

وی با ذکر شرایط شرکت در این مسابقه، اعلام کرد: «یاد یار مهر» در رده سنی 17 تا 25 سال در نظر گرفته شده است و شرکت کنندگان برداشت خود از کتاب را از طریق صدای ضبط شده یک دقیقه ای به شماره  ۰۹۰۲۳۰۸۶۴۶۱ و از طریق واتساپ ارسال خواهند کرد.

امیدبخش ادامه داد: مدارک و مشخصات شرکت کنندگان نیز باید از طریق فایل صوتی یا متن تایپ شده به همین شماره ارسال شود و شامل نام، نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن و سن است.

وی با اشاره به کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در این مسابقه کتابخوانی، عنوان کرد: در آدرس اینستاگرامی @omidamaj اطلاعات لازم درج شده است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: نتیجه این مسابقه کتابخوانی در هفته آخر خرداد اعلام خواهد شد و  کتاب‌های «جوانان از دیدگاه امام خمینی (ره)» و «بر کرانه شرح ۴۰ حدیث از امام خمینی(ره)» پیشنهاد می شود و برای نفر اول این مسابقه، هفت میلیون ریال، نفر دوم، پنج و نفر سوم، سه میلیون ریال جایزه در نظر گرفته شده است.

امیدبخش در بخش دیگری در سخنان خود با اشاره به برگزاری لیگ مجازی مطالعه در استان، گفت: در این لیگ که به مناسبت ماه مبارک رمضان و به صورت آنلاین برگزار شد، 278 نفر در رده کودک و نوجوان، جوانان و بزرگسالان شرکت کردند و 15 نفر از شرکت کندگان نیز به مرحله پایانی راه یافتند.

کد خبر 934610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha