آمادگی تیم های امدادی برای ارائه خدمات در تعطیلات سه روز آینده

غلامی با بیان اینکه با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا تجمع در سواحل و شنا در دریا توصیه نمی‌شود گفت: تیم های امدادی در راستای ارائه خدمات به مسافران طی تعطیلات پیش رو آمادگی کامل دارند.

«سیاوش غلامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آمادگی تیم های امدادی در راستای ارائه خدمات به مسافران طی تعطیلات پیش رو خبر داد و گفت : با توجه به تعطیلات سه روزه( ۱۴،۱۵،۱۶ خرداد) و جاذبه های گردشگری استان بی شک مسافران زیادی وارد استان می شوند که می‌توانند در صورت بروز حوادث جاده ای و یا دریا با شماره ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر و یا پایگاه های اورژانس تماس بگیرند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان دریا و جنگل را مهمترین جاذبه های گردشگری و عامل توریست پذیری این استان دانست و اظهار کرد: مسافران می خواهند با آسودگی خاطر، سفری ایمن را تجربه کنند ولی دریا با خطراتی که دارد تهدیدی جدی برای همگان محسوب می شود که ملزم به رعایت نکات ایمنی بیشتری هستیم.



وی با تاکید بر اینکه مردم در مناطق خارج از طرح های ساحلی حضور نیابند، گفت: هموطنان باید توجه داشته باشند که به هیچ عنوان برای شنا کردن نباید در مناطق شنا ممنوع بروند، زیرا بسیاری از آمارهای غرق شدگی ما ناشی از شنا در مناطق «شنا ممنوع» است.



غلامی اذعان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا مسافرانی که برای گذراندن تعطیلات به استان‌های شمالی سفر می‌کنند، شنا در دریا در این ایام به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.



وی تصریح کرد: هموطنان به توصیه‌های ناجیان و عوامل انتظامی توجه کرده تا شاهد حوادث تلخ برای خانواده‌ها نباشیم.

کد خبر 934658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha