هفته دولت، زمان بهره برداری از استخر دانش آموزی فاروج است

فرماندار فاروج گفت: ساخت استخر دانش آموزی فاروج که در سال ۹۰ آغاز شد در هفته دولت امسال به سرانجام رسیده و بهره برداری می شود.

«مسعود صادق تیتکانلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج با بیان اینکه استخر دانش آموزی را طبق وعده ای که به رسانه ها داده بودیم می توانستیم پایان سال گذشته افتتاح کنیم، گفت: اگر در آن زمان افتتاح می شد بدون محوطه سازی بود که با تخصیص اعتبارات، این بخش هم در حال انجام است و طرح در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

 

فرماندار فاروج افزود: از محل اعتبارات سفر هیات دولت به استان، ۱۲ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح که ساخت آن با هزار و ۴۱۶ مترمربع مساحت در سال ۹۰  با بخش های سونا، جکوزی و یک سالن بدنسازی آغاز شده بود، اختصاص یافت.

 

وی در خصوص استخر اداره ورزش و جوانان هم گفت: این طرح با توجه به گذشت یک دهه از آغاز آن، پیشرفت 30 تا 40 درصدی  دارد.

 

صادق افزود:  باتوجه به وجود متقاضی برای واگذاری، برای برطرف شدن مشکلات قانونی پیگیر هستیم تا با استفاده از تبصره ۱۹ قانون بودجه (دستگاه های اجرایی مکلفند از محل منابع بودجه کل کشور و دارایی‌های خود تمهیدات لازم را برای اجرای طرح‌ جدید، نیمه‌تمام و آماده ‌بهره‌برداری و در حال بهره‌برداری از طریق انعقاد قرارداد واگذاری و یا مشارکت با بخشهای خصوصی، تعاونی و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اولویت بخشهای خصوصی و تعاونی فراهم کنند) واگذاری به بخش خصوصی انجام شود.

 

 

وی اظهار امیدواری کرد: با واگذاری به بخش خصوصی، این طرح  هم تکمیل شده و مردم از مزایای آن برخوردار شوند.

 

کد خبر 934723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha