همکاری شرکت تجاری بیرمنگام با مساجد برای تولید یک میلیون ماسک

یک شرکت تجاری در بیرمنگام تیم همکاری با مساجد محلی برای راه اندازی «چالش یک میلیون ماسک» تشکیل داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «birminghammail»،یک شرکت تجاری در بیرمنگام تیم همکاری با مساجد محلی برای راه اندازی «چالش یک میلیون ماسک» تشکیل داده است.

 

شرکت تجاری « Loft25» که در مبلمان خانگی تخصص دارد این طرح را ابتدا با مسجد «گرین لین» در میان گذاشت و در پی آن کمپینی در ماه آوریل برای تهیه تجهیزات بهداشتی رایگان که مورد استفاده کادر درمانی بیرمنگام قرار بگیرد به راه افتاد.

 

این بار شرکت « Loft25» و مسجد گرین لین با دیگر مساجد در سراسر شهر از جمله مسجد مرکزی بیرمنگام و مسجد «الفلاح» وارد همکاری شد.

 

«ژاگوم ارشد»،مالک شرکت « Loft25» هزینه خرید مواد اولیه و تهیه بسته بندی های بهداشتی را به مساجد برای تولید ماسک پرداخت کرده است.

 

وی در این باره گفت: امیدواریم که بتوانیم برای همه مردم شهر ماسک تهیه کنیم و برای این کار حساب ویژه ای روی مساجد باز کرده ایم.

 

مالک شرکت « Loft25» افزود: دولت بریتانیا دستور استفاده اجباری از ماسک در مکان هایی که رعایت فاصله گذاری اجتماعی سخت است را صادر کرده و به همین دلیل تقاضا برای ماسک افزایش پیدا کرده است.

 

وی همچنین گفت: همه بسته های حاوی ماسک در اختیار مساجد در سراسر بیرمنگام قرار داده شده اند تا به دست افراد در سراسر شهر برسند.

 

«ژاگوم ارشد» تاکید کرد که شهروندان می توانند به مساجد بروند و ماسک رایگان تهیه کنند.

کد خبر 934784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha