پیش بینی آسمان صاف و افزایش دما در گلستان

بلبلی گفت: بر اساس الگوهای هواشناسی دمای هوا در طول روز افزایش پیدا خواهد کرد و دمای هوای استان گلستان نسبت به روز گذشته گرمتر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد بلبلی» صبح امروز (سه شنبه 13 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در صبح امروز هوای استان گلستان آفتابی است و رطوبت نسبی در مرکز استان 88 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

 

کارشناس هواشناسی استان گلستان ادامه داد: جوی نسبتا آرام را در استان شاهد هستیم و دمای هوای استان در صبح امروز 17 درجه سانتیگراد است که تغییر محسوسی را نسبتا به روز گذشته نشان نمی دهد.

 

بلبلی بیان کرد: در روز گذشته شهرستان گنبدکاووس گرمترین نقطه استان گلستان بود و دمای بیشینه در این شهرستان به 33 درجه سانتیگراد رسید و حداکثر دما در گرگان نیز 31 درجه سانتیگراد در روز گذشته به ثبت رسید.

 

وی افزود: تا شامگاه امروز انتظار داریم که استان آسمان صاف و کمی ابری را در استان شاهد باشیم و همچنین در طول روز افزایش نسبی دما را نیز شاهد خواهیم بود و هوای استان گلستان از روز قبل گرمتر خواهد شد.

 

کارشناس هواشناسی استان گلستان یادآور شد: تا روز پنجشنبه پیش بینی می شود که آسمان استان صاف و تا کمی ابری باشد و در برخی نقاط نیز افزایش ابر را تجربه خواهیم کرد.

 

کد خبر 934785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha