بزرگداشت ارتحال امام(ره) در کانون مهرپویان یانچشمه با برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی

بهارلویی از برگزاری مسابقه کتابخوانی با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با اندیشه های امام خمینی (ره) توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه خبر داد و گفت: این مسابقه به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد برگزار می شود.

«حمزه بهارلویی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: برنامه های فرهنگی هنری کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه به دلیل شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت نوجوانان و جوانان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای یانچشمه ادامه داد: مسابقه کتابخوانی با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با اندیشه های امام خمینی (ره) توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد در روستای یانچشمه برگزار می شود.

 

وی بابیان اینکه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از دیگر اهداف برگزاری مسابقه کتابخوانی است افزود: این مسابقه مجازی در ۲ گروه سنی ۷ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۵ سال و در قالب طرح ملی راهکار برگزار می شود.

 

بهارلویی یادآور شد: آثار برتر به منظور شور و نشاط بین نوجوانان و جوانان و بازدید مردم در شبکه اجتماعی کانون فرهنگی هنری مهرپویان و سایر شبکه های اجتماعی منتشر می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای یانچشمه ادامه داد: آثار ارسالی در سامانه بچه های مسجد نیز ثبت می شود.

 

کد خبر 934808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha