۱۵ معتاد متجاهر در شیروان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: ۱۵ معتاد متجاهر در این شهرستان دستگیر شدند.

«مسعود وحیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ۱۵ معتاد متجاهر و دو نفر سارق حرفه ای در این شهرستان دستگیر شدند.


 

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با اعلام جزئیات این خبر بیان داشت: در راستای افزایش امنیت عمومی و مبارزه با معتادان متجاهر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط کارکنان این فرماندهی به مرحله اجرا گذاشته شد. 

 

وحیدی با بیان اینکه ماموران بعد از انجام اقدامات قانونی و قضائی نسبت به اجرای طرح اقدام کردند، تصریح کرد: با اجرای این طرح، ماموران، 15 معتاد پرخطر را از معابر سطح شهر جمع آوری و دو نفر سارق حرفه ای را دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامي شهرستان شیروان با بیان اینکه در این رابطه همچنین 31 قلم اموال مسروقه نیز کشف شد، بیان داشت: توقیف چهار دستگاه موتور سیکلت فاقد مدارک و انتقال به پارکینگ از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح بوده است.

 

وحیدی با بیان اینکه در همین رابطه 84 گرم انواع مواد مخدر هم کشف شد، خاطرنشان کرد: مواد مخدر، بلایی خانمان‌سوز است و از شهروندان خواست هر گونه فعالیت مشکوکی را از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

 

وي مهم ترين هدف اجراي اين گونه طرح ها را افزايش نظم و آرامش و جلب رضايتمندی مردم عنوان و ضمن قدرداني از همراهي شهروندان بر تقويت اين همكاري ها تاكيدكرد و اذعان داشت: اجرای طرح های ارتقاء امنیت ملی اجتماعی با قدرت و قوت و به صورت مستمر در سطح شهرستان اجرا می شود.

کد خبر 934839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha