کانون های فرهنگی  مساجد البرز در آستانه رحلت حضرت امام خمینی(ره) سیاه پوش شد

حجت الاسلام شکری با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت حضرت امام(ره) گفت: کانون های فرهنگی مساجد البرز در آستانه رحلت حضرت امام خمینی(ره) سیاه پوش شد.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام و قیام خونین ۱۵ خرداد کانون های فرهنگی هنری مساجد سیاه پوش شد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: نصب پرچم و ریسه های سیاه در مساجد با همت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف گرامیداشت یاد و خاطره ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی از جمله برنامه های صورت گرفته است.

وی توضیح داد: نام انقلاب اسلامی قرین شده با نام حضرت امام خمینی(ره) است که به عنوان یک رهبر شاخص با شخصیت ویژه معنوی و سیاسی یکی از مهم ترین انقلاب های جهان را شکل داد.

این استاد دانشگاه توضیح داد: نسل امروز درکی از جایگاه معرفتی حضرت امام خمینی(ره) ندارد از این رو برپایی مسابقه وصیت نامه آن حضرت از صدا و سیمای استان با همکاری ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در طول سه روز ۱۴، ۱۵ و ۱۶ خرداد یکی از برنامه های برنامه ریزی شده است.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: قیام ۱۵ خرداد و شهادت هزاران نفر از مردم که برای دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب و حق آزادی به خیابان ها آمده بودند امروز حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی ایران است.

در پایان حجت الاسلام شکری با تسلیت مجدد سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز به صورت مجازی در خصوص تبیین جایگاه حضرت امام(ره) روشنگری و اطلاع رسانی می کنند که همین امر بخشی از فعالیت ها به این مناسبت است.

 

 

کد خبر 934861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha