تاسیس کمیته امداد از تدابیر هوشمندانه امام راحل در حمایت از محرومین جامعه است

«سید البرز حسینی» گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از تدابیر بی بدیل و هوشمندانه امام خمینی (ره) برای حمایت از محرومین و آسیب دیدگان جامعه و ملجاء ومامن محرومان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، منتخب مردم شهرستان خدابنده در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اولین دیدار خود از کمیته امداد استان با مدیر کل کمیته امداد استان زنجان دیدار و گفتگو کرد.

 

سید البرز حسینی ضمن قدردانی از فعالیت های این  نهاد در بخش های مختلف از اجرای رزمایش ملی همدلی، مواسات و کمک مومنانه اظهار کرد: امروزه شرایط به نحوی است که به فرمایش قران  باید در کارهای خیر سبقت گرفت و کمیته امداد در روزهای  سخت اجتماعی توانسته نقش خود را به خوبی ایفا نماید.

 

وی با بیان اینکه کمیته امداد یکی از تدابیر بی بدیل وهوشمندانه امام خمینی (ره) برای حمایت از محرومین واسیب دیدگان جامعه و ملجاء ومامن محرومان است، گفت: اهداف سازمانی این نهاد انقلابی در کلان  ایجاد توانمندسازی  در بین خانواده های تحت حمایت است و کمیته امداد این تفکر را باید در درون خانواده های تحت حمایت ایجاد نماید تا افراد به دنبال  استقلال اقتصادی ومعیشتی بوده ودر این راستا تلاش نمایند.

 

حسینی با اشاره به اینکه ابزار فقر زدایی باید برای مددجویان فراهم شود، افزود: کمیته امداد از ابتدای انقلاب تاکنون توانسته است با ایجاد اشتغال در بین جامعه هدف در بزنگاههای مختلف کمک حال مردم وجامعه بوده  وبا ایجاد تفکر در خانواده ها  توانمند سازی را سرلوحه اهداف خود قرار دهد.

 

نماینده مردم خدابنده در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  اظهار امیدواری کرد:مجلس یازدهم بتواند  در جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر گامهای موثرتری بردارد.

 

کد خبر 934875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha