تداوم مسیر انقلاب و راه شهدا بر عهده مسئولان است

حجت‌الاسلام حسینی تداوم مسیر انقلاب و راه شهدا را بر عهده مسئولان دانست و گفت: دشمنی‌ها و توطئه‌هایی که از سوی مستکبرین جهان به‌وجود آمده به این دلیل است که می‌خواهند دنیا تک قطبی و آمریکا در راس امور باشد.

حجت‌الاسلام «میرشمس اکبر حسینی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تسلیت سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد، اظهار داشت: تداوم مسیری که امام پایه‌گذار آن بود و شهدا آن‌را ادامه دادند، بر عهده ماست.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرانزلی به هدایت‌های پیامبرگونه امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب که مبتنی بر کلام خدا و اهل بیت(ع) بود، اشاره کرد و افزود: کلیه خباثت‌ها، دشمنی‌ها و توطئه‌هایی که از سوی مستکبرین جهان به‌وجود آمده به این دلیل است که می‌خواهند دنیا تک قطبی و آمریکا در راس امور باشد.


وی با بیان اینکه مشکل دشمن توان نظامی و موشک‌های ما نیست بلکه دردشان این است که اسلام نباشد، تاکید کرد: دشمنان انقلاب باید این آرزو را به گور ببرند چرا که مبنای این انقلاب، اسلام است و به فضل الهی ملت ایران ثابت کردند در سخت‌ترین شرایط هم ایستاده‌اند.


حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: ما تا به امروز به برکت خون شهدا زنده‌ایم و باید از خون آنان پاسداری کنیم.


وی با اشاره به سخنان امام خمینی( ره )که فرمودند جنگ نعمت است، تصریح کرد: ما امروز به درک صحیحی از این جمله رسیده‌ایم زیرا اگر این خون‌ها ریخته نشده و این انقلاب با خون شهدا آبیاری نمی‌شد اکنون در شرایط دیگری بودیم.



حجت الاسلام حسینی یادآور شد: سختی‌ها و مشکلات وجود دارند اما به دنبال هر سختی و مشکلی آسانی نیز هست.


وی در ادامه با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در زمان گسترش ویروس کرونا، اظهار داشت: توزیع بسته‌های معیشتی و تولید ماسک توسط خیرین و مردمی که دشمنان ادعا می‌کردند، دستشان خالی است، بیانگر این واقعیت است که مردم ما در همه صحنه‌ها، میدانی و با روحیه جهادی وارد شدند و دشمن نیز از این وحدت، هماهنگی و همدلی ناراحت بوده و از این همراهی نگران است.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرانزلی همچنین به وحشیگری روسای آمریکا و پلیس این کشور در مقابله با فردی هرچند مجرم اشاره کرد و افزود: آنهایی که برای ما نسخه می‌پیچند و برنامه می‌ریزند در ایران اغتشاش شود تا وضعیت اقتصادی نابسامانی داشته باشیم، گرفتار دسیسه خود شده‌اند.


وی ادامه داد: اگر ضعفی در کشور مشاهده می‌شود دلیلش این است که عده‌ای وظیفه‌شان را نسبت به اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری و امام جامعه به درستی انجام نمی‌دهند و در این راه کوتاهی می‌کنند.


حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه آنچه ما امروز به‌دنبال آن‌ هستیم ولایمتداری محض از جایگاه ولایت است تاکید کرد: هر مقداری که این تکلیف به‌درستی انجام شود به این معنی است که این انقلاب در مسیر درست قرار گرفته و به سمتی می‌رود که زمینه مناسب برای ظهور امام موعود مهدی (عج) فراهم شود.

کد خبر 934910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha