نظام هوشمند مالیاتی بستر مالیات عادلانه و مورد رضایت مودیان است

ملکشاهی با اشاره به اینکه نظام مالیات هوشمند کشور راه اندازی می شود، گفت: براساس نظام هوشمند بستر مالیات عادلانه و مورد رضایت مودیان فراهم می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  «هادی ملکشاهی» امروز(13 خرداد) در مراسم معارفه مدیرکل امور مالیاتی لرستان، با اشاره به اینتکه نظام هوشمند مالیاتی در سال های اخیر اجرایی می شود، اظهار داشت: اجرای این نظام بستر تقویت عدالت مالیاتی است.

 

مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان افزود: براساس نظان هوشمند مالیاتی بستر تحقق مالیات عادلانه و مورد رضایت مودیان فراهم می شود.

 

وی تصریح کرد: براساس نظام هوشمند مالیاتی پیش بینی شده است، به یک مالیات عادلانه و مورد رضایت مودیان برسیم که عملاً تکریم  هرچه بیشتر ارباب رجوع را در پی خواهد داشت.

 

ملکشاهی در ادامه نوسانات قیمت نفت و تحریم های ظالمانه در سال های اخیر، بیان کرد: تحریم های سنگین و نوسانات قیمت نفت باعث شده کشور به فکر جایگزینی درآمدهای پایداری باشد که مالیات از اصلی ترین این منبع‌های درآمدی است.

 

وی خاطرنشان کرد: وابستگی به محصولات نفتی و فروش آن باعث شده در اقتصاد همیشه مشکلات خاص خود را داشته باشیم.

 

مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان افزود: براساس سیاست‌ها و چشم اندازهای برنامه ششم توسعه و در راستای غیرنفتی کردن بودجه کشور، ضرورت ظهور و حضور یک نظام مالیاتی مقتدر بر همگان آشکار است.

 

وی با تاکید بر اینکه نیاز بود نظام مالیاتی فضای جدیدی را ایجاد کند که اقتصاد تک محصولی خارج شویم.

 

ملکشاهی با اشاره به برنامه‌های خود در اداره کل امور مالیاتی لرستان و با تاکید بر اینکه از عمده مواردی که باید مورد توجه قرار بگیرد حفظ شأن مودیان مالیاتی به ویژه فعالان بخش تولید است، گفت: امسال به عنوان «جهش تولید» نامگذاری شده است و سیاست‌های مراقبتی و حمایتی از تولیدکنندگان باید به عمل بیاید و حداکثر مساعدت‌هایی که در اختیار نظام مالیاتی است باید به فعالان حوزه تولید اختصاص یابد.

کد خبر 934986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha