جلسه معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد

جلسه تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با حضور ویدئو کنفرانسی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «علی اصغر کاراندیش» در جلسه معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ضمن تسلیت سالرد ارتحال امام خمینی ره و گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد گفت: به دلیل مشکلاتی که برای آقای سرابی و فرزند ایشان پیش آمد متاسفانه نتوانستیم از حضورشان در اصفهان و در ستاد بهره ببریم و ناگذیر به پذیرش استعفای ایشان شدیم.

 

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سوابق حجت الاسلام معتمدی و فعالیت‌های موثر وی در دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و نیز معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل خاطرنشان کرد: علاقه مند بودیم هرچه زودتر شخص اثرگذار و توانمندی را به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی تا خللی در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگ و هنر استان اصفهان پیش نیاید.

 

وی با آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام معتمدی در سمت جدید و تقدیر از ارتباطات و هماهنگی‌های خوب وی با مسئولان استان اظهار کرد: تلاش داریم در سایر استان‌ها نیز از مدیران بومی همان استان به عنوان مدیرکل بهره ببریم.

 

حجت الاسلام و المسلمین «رمضانعلی معتمدی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در این جلسه با تسلیت سالرد ارتحال امام خمینی ره و گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد اظهار امیدواری کرد با همراهی همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و همدلی، همگرایی و هم‌افزایی با مسئولان استان بتواند مسائل فرهنگ و هنر اصفهان را پیگیری نماید.
 

خاطرنشان می‌شود، در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، معاونان و روسای ستادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان حضور داشتند./

کد خبر 935043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha