شخصیت امام خمینی(ره) برای نسل امروز تبیین شود

حجت الاسلام حافظ نیا بر معرفی و تبیین ابعاد شخصیت امام راحل برای نسل امروزی تاکید کرد و گفت: سیره زندگی امام راحل توسط مقام معظم رهبری تبیین می شود و مردم و مسئولان با تبعیت از ولایت فقیه، روحیه انقلابی خود را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام «کاظم حافظ نیا» امروز(سه شنبه، ۱۳ خرداد) در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در محوطه مسجد حضرت محمد رسول(ص) برگزار شد اظهارکرد: حضرت امام خمینی(ره) انسانی خداجو، رئوف و پشتیبان فقرا و مستمندان بود.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی با ایمان به خدا و  اخلاص عمل همواره دغدغه خدمت به مردم را داشت، افزود: امام خمینی(ره) هیچگاه از این مسیر غفلت نکرد و علت محبوبیت ایشان همین روحیه و ایثار بود که تا آخر عمر آن را حفظ کرد.

 

حجت الاسلام حافظ نیا تصریح کرد: مسئولان باید همواره زندگی و سیره حضرت امام  خمینی(ره) را مطالعه و با الگوگیری و پیروی از ایشان در خدمت کشور و مردم باشند.

 

امام جمعه بندر آستارا به اهمیت اطاعت از مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این امر تداوم راه بنیانگذار جمهوری اسلامی است و برای تعالی نظام و انقلاب همه باید در هر شرایطی در خط ولایت فقیه باشیم.

 

وی بر معرفی و تبیین ابعاد شخصیت امام راحل برای نسل امروزی تاکید کرد و افزود: سیره زندگی امام راحل توسط مقام معظم رهبری تبیین می شود و مردم و مسئولان با تبعیت از ولایت فقیه، روحیه انقلابی خود را حفظ کنند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه امام خمینی (ره) از سال ۴۲ فریاد ظلم ستیزی، مبارزه با نابرابری و بی عدالتی را سر داد، گفت: حضرت امام خمینی(ره) با یقین به قدرت الهی، حرکت انقلابی خود را به پشتوانه مردم آغاز کرد و در سال ۵۷ طومار رژیم طاغوت را در هم پیچید.

 

گفتنی است، امروز در آستانه سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مسئولان و اقشار مختلف با راه اندازی دسته عزاداری خیابانی از مقابل سپاه ناحیه تا مسجد محمد رسول الله(ص) در حالی که پرچم های سیاه و عکس های امام راحل را در دست داشتند به سینه زنی پرداخته و در سوگ معمار انقلاب گریستند.

 

مداحی و سینه زنی در محوطه مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) از دیگر بخش های مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بندر آستارا بود.

کد خبر 935069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha