توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی  میان نیازمندان

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اندیمشک با اشاره به اینکه این قرارگاه پس از شیوع ویروس کرونا به ارائه خدمات جهادی پرداخته است گفت: به همت این قرارگاه فعالیت‌های مختلفی در مقابله با ویروس کرونا و کمک به نیازمندان در حال انجام است.

«پیام شیخ‌قلاوند» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اینکه قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اندیمشک پس از شیوع ویروس کرونا به ارائه خدمات جهادی پرداخته است اظهار کرد: این قرارگاه در اسفند سال گذشته با همکاری خادمین یادمان شهدای گمنام، عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن پرتردد شهری را انجام داد.

 

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اندیمشک افزود: با توجه به گسترش ویروس کرونا و لزوم آموزش و رعایت نکات بهداشتی توسط اقشار مختلف مردم، این قرارگاه با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری اندیمشک اقدام به توزیع بروشورهای آموزشی و بهداشتی میان شهروندان کرده است.

 

وی اذعان داشت: به همت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اندیمشک همزمان با ایام نوروز سال جاری ۱۰۰ دست لباس در مناطق محروم بخش الوار گرمسیری توزیع شد و تعدادی لباس دیگر نیز جهت توزیع میان مددجویان در اختیار کمیته‌امداد امام خمینی (ره) اندیمشک قرار گرفت.

 

شیخ‌قلاوند با اشاره به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک تصریح کرد: بانوان جهادگر در این کارگاه روزانه بیش از ۶۰۰ ماسک بهداشتی تولید و میان اقشار مختلف مردم به‌ویژه مشاغل پرخطر توزیع می‌کنند.

 

وی عنوان کرد: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه، قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اندیمشک با همکاری خیرین اقدام به جمع‌آوری بسته‌های غذایی کرد و تاکنون با شناسایی افراد نیازمند، بیش از ۱۳۰ بسته غذایی شامل برنج، گوشت، ماکارونی، رب‌گوجه، روغن و مواد شوینده در اختیار آنها قرار داده است.

 

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اندیمشک اضافه کرد: با توجه به تعطیل شدن مدارس از اسفندماه سال گذشته، این قرارگاه با همکاری آموزشگاه‌های قلم و نگاه نو و با به‌کار گیری تعدادی از اساتید و معلمان اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان در مقاطع و دروس مختلف کرده است.

 

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح خیرین گمنام با هدف تسویه بخشی از حساب‌های نیازمندان، اهدای کمک هزینه نقدی خرید دارو و خرید و تعمیر وسایلی از جمله تلویزیون و یخچال برای نیازمندان از دیگر اقدامات قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اندیمشک با مشارکت و همکاری خیرین هستند.

 

شیخ‌قلاوند به ارائه برنامه‌های آتی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اندیمشک پرداخت و یاد آور شد: این قرارگاه در راستای تحقق محرومیت‌زدایی به ارائه خدماتی از جمله تعمیر و مشارکت در ساخت منازل نیازمندان، توزیع بسته‌های معیشتی و ویزیت رایگان در مناطق روستایی و عشایری می‌پردازد.

 

کد خبر 935170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha