امام خمینی رحمت الله علیه به قدرت های مادی دنیا بی اعتماد بود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی زاهدان گفت: امام خمینی رحمت الله علیه به قدرت های مادی و کذب دنیا بی اعتماد بود و در مبانی فکری اعتماد به وعده الهی داشت.

«حجت الاسلام علی خیور» در گفتگو با خبرنگار شبستان بیان داشت: منهای انبیاء و اولیاء تنها چهره ای که در دنیا ماندگار شد و همه او را به عنوان یک چهره ماندگار می شناسند وجود حضرت امام خمینی رحمت الله علیه بود.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی زاهدان ادامه داد: مقام معظم رهبری خودشان را شاگرد امام خمینی رحمت الله علیه می دانند که در مکتب ایشان رشد کردند و از حضرت امام خمینی رحمت الله علیه درس ها گرفته اند.

 

خیور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بدون نام امام خمینی رحمت الله علیه در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست، یادآور شد: امام خمینی رحمت الله علیه از ویژگی ها شخصیتی و صفات فردی برخوردار بود که ایشان را در جهان ماندگار کرد.

 

وی با بیان اینکه امام خمینی رحمت الله علیه تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف نظام داشت، افزود: مکتب، راه، خط و منشی که حضرت امام خمینی رحمت الله علیه پایه گذاری و ترسیم کرد اختصاص به ایران نداشت بلکه برای تمام دنیا بود.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی زاهدان یادآور شد: امام خمینی رحمت الله علیه با شکل گیری انقلاب اسلامی، حکومت مهدویت را زمینه سازی کرد.

 

خیور با تاکید بر اینکه امام خمینی رحمت االله علیه، اسلام را از سکولاریسم نجات دادند، گفت: امام راحل اسلام ناب محمدی را تثبیت کرد و اسلام آمریکایی را نفع کرد.

 

وی افزود: امام خمینی رحمت الله علیه به قدرت های مادی و کذب دنیا بی اعتماد بود و در مبانی فکری اعتماد به وعده الهی داشت.

کد خبر 935248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha