برگزاری امتحانات دانش‌‌ آموزان  فلسطینی

دانش آموزان فلسطینی با رعایت استانداردهای بهداشتی برای برگزاری امتحانات اخر ترم در کلاس ها و مدارس نوار غزه و کرانه باختری حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، دانش آموزان فلسطینی با رعایت استانداردهای بهداشتی برای برگزاری امتحانات اخر ترم در کلاس ها و مدارس نوار غزه و کرانه باختری حاضر شدند. محاصره صهیونیستها مانع رسیدن اقلام بهداشتی درمانی به نوار غزه شده و بسیاری از مردم با کمترین امکانات وسایل ضدعفونی تهیه می کنند.

 

طبق گفته وزارت آموزش و پرورش فلسطین بیش از 78هزار دانش آموز در رده های مختلف تحصیلی بعد از دو ماه تعطیلی کامل برای برگزاری امتحانات به مدارس رفتند. وزارت بهداشت فلسطین برای برگزاری امتحانات شرایط لازم را فراهم کرده است.

 

این درحالی است که بسیاری از مدارس فلسطین با کمبود برق روبرو هستند. اسرائیل تمام امکانات معیشتی را در نوار غزه محدود کرده است.

 

وزارت بهداشت و درمان فلسطین اعلام کرده است که کلیه سالن های امتحان باید از قبل ضدعفونی شود و دانش آموزان باید فاصله دوری اجتماعی را رعایت کرده و ماسک بپوشند. برای این منظور ، وزارت آموزش و پرورش همچنین 50 کلاس درس اضافی آماده کرده است.

 

دانش آموزان فلسطینی مصمم هستند امسال علیرغم سختی های زیاد امتحانات را سپری کنند. به نظر می رسد که آنها متوجه این واقعیت شده اند که مشکل روزانه بخشی از زندگی آنها است و باید تحت هر شرایطی با آن کنار بیایند.

کد خبر 935293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha