اقامه اولین نماز جمعه عنبرآباد در سال ۹۹

حجت الاسلام رضا سالاری گفت: با توجه به اعلام شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان و اعلام وضعیت سفید شهرستان عنبرآباد از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا عنبرآباد، از جمعه آتی اولین نماز جمعه این شهرستان در سال جاری اقامه می شود.

حجت الاسلام «رضا سالاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با توجه به اعلام شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان و اعلام وضعیت سفید شهرستان عنبرآباد از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا عنبرآباد، از جمعه آتی اولین نماز جمعه این شهرستان در سال جاری اقامه می شود.

امام جمعه عنبرآباد اظهار کرد: پیش از این به دلیل شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری هرگونه مراسم و تجمع، نماز جمعه در شهرستان های استان کرمان تعطیل شده بود که به تبع آن چندین هفته متوالی نماز جمعه در این شهرستان نیر تعطیل شده بود.

وی تاکید کرد: مردم برای شرکت در نماز جمعه باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و دستکش حضور یافته و سجاده و مهر نماز شخصی نیز بهمراه داشته باشند.

حجت الاسلام سالاری ابراز کرد: تا قبل از شیوع کرونا مهد آدینه مصلی برای نگهداری کودکان خردسال باز بود اما اکنون به دلیل شیوع کرونا تعطیل است بنابراین نمازگزاران از اوردن کودکان خردسال به نماز جمعه خودداری کنند.

امام جمعه عنبرآباد در خاتمه بیان کرد: همچنین افراد دارای بیماری های زمینه ای و افراد مشکوک به علائم سرماخوردگی و کرونا به منظور حفظ سلامت خود و سایرین، فعلا از شرکت در نماز جمعه خودداری کنند.
 

کد خبر 935324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha