بیداری اسلامی برگرفته از اندیشه های امام راحل است

آخوند سخندان گفت: بیداری اسلامی برگرفته از اندیشه های ناب امام راحل است که ایستادگی را در مقابله با ظلم و ستم برای ما به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «آخوند یوسف سخندان» صبح امروز (پنجشنبه 15 خرداد) در جمع علمای اهل تسنن استان گلستان اظهار کرد: حضرت امام راحل پس از 15 سال هجرت توانستند آن چیزی که از اهداف قرآن و اسلام واقعی در کشور اسلامی در دل داشت را در جامعه نهادینه کند.

 

روحانی اهل تسنن بندرترکمن ادامه داد: امام خمینی (رحمه الله علیه) به عنوان یک ورثه پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلم) زحماتی زیادی برای پیروزی انقلاب اسلامی کشید.

 

آخوند سخندان متذکر شد: پس از رحلت امام راحل مقام معظم رهبری سکاندار مسیر انقلاب اسلامی شد و تاکید من به عنوان یک روحانی اهل سنت این است که در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی باید اندیشه های ناب امام راحل و واقعیت های اسلام را در جامعه جهانی عرضه کنیم.

 

وی بیان کرد: بیداری اسلامی برگرفته از اندیشه های ناب امام راحل است که ایستادگی را در مقابله با ظلم و ستم برای ما به ارمغان آورده است.

 

روحانی اهل تسنن بندرترکمن بیان کرد: ایستادگی در برابر استکبار تنها با وحدت رقم می خورد و استان گلستان الگویی از وحدت در کشور است و در حوزه های هم اندیشی در استان اتحاد و انسجام لازم وجود دارد.

 

کد خبر 935372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha