افزایش چشمگیر مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی/۲۳ بیمار جدید شناسایی شد

مهدی زاده گفت: تعداد مبتلایان قطعی به بیماری کرونا در خراسان‌ جنوبی با شناسایی ۲۳ مورد جدید به ۷۲۳ نفر رسید.

«کامبیز مهدی‌زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند درباره آخرین اطلاعات و آمار کرونا در استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۰ آزمایش مشکوک به کرونا در استان انجام شد که نتیجه ۲۳ مورد مثبت اعلام شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: از ۲۳ مورد جدید ۱۰ مورد در بیرجند، پنج نفر در درمیان، چهار نفر در سرایان، ۲ نفر در قائن و در شهرستان های نهبندان و فردوس هر کدام یک مورد جدید شناسایی شده است که در مجموع مبتلایان در استان به ۷۲۳ نفر رسیده است.

 

وی گفت: از روز نخست شیوع کرونا در استان تاکنون از ۶ هزار و ۱۸۷ آزمایش انجام شده، پنج هزار و ۴۶۴ نفر تست‌شان منفی و ۷۲۳ نفر جواب تست‌شان مثبت شد.

 

مهدی‌زاده با اشاره به آمار مبتلایان در شهرستان‌ها، ادامه داد: مجموع مبتلایان کرونا در بیرجند ۲۳۰ نفر، درمیان ۹۱ نفر، طبس ۱۵۴ بیمار، قاین ۷۵ نفر، زیرکوه ۴۶ نفر، سرایان ۴۸ نفر، فردوس ۲۸ نفر، بشرویه ۱۹ نفر، سربیشه هشت نفر، خوسف چهار نفر و نهبندان ۲۰ نفر هستند.

 

وی تبیین کرد: از مجموع مبتلایان کرونا در استان، ۶۷۱ بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند و ۶ نفر در بیمارستان‌ها بستری‌ هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوت ناشی از ویروس کرونا از استان گزارش نشده، افزود: تعداد فوت‌شدگان ناشی از ویروس کرونا در خراسان جنوبی 46 نفر هستند.

کد خبر 935415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha