یوم الله  ۱۴ و ۱۵ خرداد در کانون شهدا مسجد امام جعفرصادق(ع) بهشهر گرامی داشته شد

قلندری گفت: آیین گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) وشهدای ۱۵ خرداد در کانون فرهنگی و هنری شهدا مسجد امام جعفرصادق(ع) بهشهر برگزار شد.

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در بهشهر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های  14 و 15 خرداد  در کانون فرهنگی و هنری مسجد امام جعفرصادق(ع) بهشهر با استفاده و بهره مندی از سخنان حجت الاسلام مهدی خوشرو مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلالمی بهشهر، اقامه نماز جماعت ، فضاسازی مناسب و رعایت دستورالعمل بهداشتی برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدا مسجد امام جعفرصادق(ع) بهشهر با تاکید بر انتقال تفکر امام خمینی(ره) به نسل های جوان افزود: آنچه جامعه جوان امروز به آن نیازمند است؛ تفکر و اندیشه های ناب امام و ارزش های انقلاب است.

وی اظهار کرد: نباید هیچ گاه فاصله ای بین ارزش ها و آرمان های انقلاب و جوانان و نسل جدید اتفاق بیفتند و در چنین برهه ای از زمان که جوانان امام را ندیدند؛ انتقال افکار و تفکر امام مهمترین وظیفه ماست.

قلندری با بیان اینکه بارها و بارها شنیده ایم که حضرت امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده است ؛ یادآور شد: به درستی این جمله را می توان بارها تکرار کرد چرا که ارزش های انقلاب با شخصیت امام شناخته می شود و در ادامه راهشان رهبری با تمام قوت ایستاده است و ادامه دهنده راه ایشان است.

وی گفت: الگو بودن امام برای جهانیان اکنون کاملا پدیدار و روشن است و می توان اندیشه های امام را در تمام جهان جاری دید.

کد خبر 935491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha