نماز جمعه در ۴ شهرستان استان ایلام برگزار نمی شود

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام گفت: نماز جمعه این هفته در شهرستان های مختلف استان به جز ۴ شهرستان که در وضعیت سفید قرار ندارند، برگزار می شود.

«نصرت الله یگانه» صبح امروز(۱۶ خرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: نماز جمعه این هفته در ۴ شهرستان ایلام، ایوان، سیروان و چوار به دلیل شرایط شیوع کرونا و حفظ سلامتی نمازگزاران برگزار نمی شود.

 

وی با بیان اینکه نماز عبادی و سیاسی جمعه در سایر شهرستان ها با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه می شود، یادآور شد: ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزاری نماز جمعه در شهرستان های چرداول، مهران، دهلران، ملکشاهی دره شهر، بدره و آبدانان را صادر کرده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام گفت: ستاد نماز جمعه در شهرستان های مختلف استان که مجاز به برگزاری نماز جمعه هستند با صدور اطلاعیه هایی، اطلاع رسانی لازم را به مردم عزیز این شهرستان ها در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند انجام داده اند.

 

یگانه خاطرنشان کرد: همچنین تمهیدات لازم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و دیگر نهادهای خدمات رسان در راستای انجام تست غربالگری کرونا در ورودی های اماکن برگزاری نماز جمعه فراهم شده است و از نمازگزاران عزیز درخواست می شود که برای حفظ سلامتی خود حتما از مهر نماز و جانماز شخصی استفاده و نگات بهداشتی را رعایت کنند.

 

کد خبر 935497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha