روزهای پرحادثه یزد، از غرق شدن تبعه افغانی تا احیای نوجوان غرق شده+تصاویر

طباطبایی مدير روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد گفت: طی دو روز گذشته حوادث مختلفی مانند غرق شدن یک نوجوان افغانی و همچنین نجات یک نوجوان در حال غرق را در سطح استان یزد شاهد بودیم.

«سید حسین طباطبایی» مدير روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به دو حادثه امروز جمعه 16 خردادماه در استان یزد، گفت: ساعت ۱۳: ۰۴ امروز حادثه غرق شدن یک جوان ۲۲ ساله در استخر کشاورزی یکی از گلخانه‌های روستای حسین آباد ریسمانی از توابع بخش مرکزی یزد، به مرکز پیام اورژانس استان گزارش و بلافاصله پس از دریافت خبر نزدیک ترین کد امدادی آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با توجه به سرعت عمل کارشناسان اورژانس و اقدام مناسب، عملیات احیا قلبی ریوی بیمار شروع و ضمن ادامه عملیات احیاء و پایش مداوم بیمار، این جوان ۲۲ ساله با سطح هوشیاری ۸ به بیمارستان شهدای کارگر یزد منتقل شد.

طباطبایی با بیان اینکه روزگذشته یک تبعه افغانی در سد منطقه بردستان سانیج غرق شد افزود: این نوجوان 18 ساله افغانی جز کارگران گلخانه در این منطقه بوده است که متاسفانه جان خود را از دست داد.

مدير روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد از دیگر حوادث امروز را واژگونی پژو پارس با یک مصدوم در بافق اشاره کرد و گفت: ساعت ۸: ۳۰ صبح امروز واژگونی یک دستگاه پژو پارس در 5 کیلومتری محور بافق _ یزد یک مصدوم بر جا گذاشت.

وی در پایان اظهار داشت: مصدوم این حادثه توسط عوامل امدادی پایگاه شهری بافق به بیمارستان ولیعصر (عج) این شهرستان منتقل شدند.

کد خبر 935550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha