نیروی انتظامی و مدعی العموم جلوی آلوده سازی محیط زیست، را در خاوران بگیرند

حجت الاسلام صحرائیان گفت: نیروی انتظامی و مدعی العموم جلوی رفتارهای غیر محیط زیستی و آلوده سازی محیط زیست، را در خاوران بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید علی صحرائیان» امروز (جمعه 16 خرداد) در خطبه های نماز جمعه امروز شهر خاوران، گفت: در بعضی از نقاط شهر، برخی مکان ها موارد غیر محیط زیستی مشاهده می‌شود و اتفاق این دودش در چشم همه مردم می رود، چرا اگر بیماری واگیر دار یا غیر واگیر دار وارد جامعه می شود و همه آسیب می بینند که نمونه آن می توان به سالک اشاره کرد.

امام جمعه خاوران تاکید کرد: نیروی انتظامی و مدعی العموم جلوی رفتارهای غیر محیط زیستی و آلوده سازی محیط زیست، را در خاوران بگیرند تا محیط زیست آلوده نشود.

وی تاکید کرد: روز یکشنبه هجدهم شهادت حمزه سید الشهدا (س) و بنا به روایتی و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (س) هم در این روز واقع شده است، که باید این روز گرامی داشته شود.

حجت الاسلام صحرائیان با اشاره به مسئله ایجاد ناآرامی در کشور آمریکا، گفت: کشور آمریکا یک کشوری است که از سال ۱۹۶۰دچار بحران عجیبی شد، سرخ پوست ها آمدند پس از آن سیاه پوست ها را یک به یک در هر کجا می‌دیدند، قتل عام می کردند، فقط سفید پوست ها حق حیاط داشتند اخیرا نارامی هایی که در کشور آمریکا پدید آمده است به سبب همین نگرش نوع نژادپرستانه است و این باعث می شود سیاه پوست ها را بکشند و از بین ببرند.

کد خبر 935565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha