افزایش حوزه های امتحانی دانش آموزان در قزوین برای پیشگیری از شیوع کرونا

اصغری از افزایش حوزه های امتحانی دانش آموزان و اختصاص ۱۱۳ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «حسنعلی اصغری» با اشاره به برگزاری امتحانات دانش آموزان بیان کرد: در سال گذشته 67 حوزه اجرایی برای برگزاری امتحانات نهایی در قزوین در نظر گرفته شده بود ولی در سال جاری برای اینکه دانش آموزان بتوانند به راحتی و در فضای مناسبی امتحان دهند و آرامش روانی لازم برای آنها ایجاد شود و فاصله گذاری اجتماعی هم رعایت شود، در 113 حوزه، امتحانات نهایی دانش آموزان برگزار می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: سعی کردیم در مناطق دوردست این موضوع مورد توجه قرار گیرد برای نمونه در سال گذشته در منطقه طارم یک حوزه امتحانی را داشتیم که امسال در سه حوزه امتحانی، امتحانات برگزار خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: تعداد دانش آموزان برای برگزاری امتحانات نهایی در هر حوزه امتحانی 100 نفر بود که در سال جاری در منطقه ای نظیر طارم پنج نفر هم در حوزه امتحانی داریم تا دغدغه خاطر دانش آموزان را کاهش دهیم.

 

اصغری خاطر نشان کرد: قبل از اینکه کلاس ها تعطیل شود و امکان برگزاری حضوری کلاس های درس وجود نداشته باشد، 80 درصد مطالب آموزشی به ویژه در پایه دوازدهم آموزش داده شده بود و سوالاتی که مربوط به 20 درصد باقی مانده از کتاب است به صورت اختیاری بوده تا دانش آموزان بتوانند امتحان خود را به خوبی دهند.

کد خبر 935676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha